
Customer Portal
De Customer Portal biedt een online omgeving waar klanten en opdrachtgevers kunnen inloggen om belangrijke, logistieke informatie terug te vinden. Denk aan resultaten van bedrijfsprocessen, inzicht in planningen en voortgang van (logistieke) processen.
Beheer App v.s. Customer Portal
Met de Beheer App kunnen gebruikers zelf instellen welke klanten en contactpersonen toegang kunnen krijgen tot de Customer Portal. Via een uitnodiging in de mail kan de klant vervolgens inloggen in hun omgeving, die volledig gepersonaliseerd is met het logo en de huisstijl van het bedrijf. In de Beheer App kan je aangeven tot welke overzichten de klant toegang heeft: Inslag, Uitslag en/of Voorraad.
Inslagoverzicht
In het inslag-overzicht wordt informatie over voortgang en de bijbehorende documenten gedeeld. Omdat dit overzicht real-time wordt ververst met acties uit GreenCommerce, is informatie direct beschikbaar. Hierdoor heeft de klant altijd de meest up-to-date informatie op de Customer Portal. Verder is o.a. inzichtelijk welke pallets reeds ontvangen zijn en kan je de bijbehorende documenten inzien, zoals een CMR of vrachtdocument.
-(2)-800-0.png)
Uitslagoverzicht
De klant kan in het uitslagoverzicht de actuele status van de uitslagen inzien. Na afronding van de uitslag, komen ook de pallets beschikbaar.
Voorraadoverzicht
In het voorraadoverzicht kan de eigenaar van de goederen de informatie over de te verwachten voorraad, fysieke voorraad en beschikbare voorraad in één oogopslag zien. Wanneer vervolgens in het artikel geklikt wordt, verschijnt er uitgebreide detailinformatie op zowel partij als palletniveau.
-(1)-800-0.png)
Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op via: info@greencommerce.nl of bel naar 0174 - 642 622.