GreenCommerce Roadmap voor 2022 is bekend - GreenCommerce.NET

Roadmap voor 2022: de thema's zijn bekend

De routekaart met de bijbehorende thema's voor 2022 is bekend. Ieder kwartaal staat in het teken van één of meerdere thema's, waarin ontwikkelingen zullen worden gedaan ten behoeve van dat onderwerp. Houd deze pagina regelmatig in de gaten; deze wordt namelijk verder aangevuld naarmate het jaar vordert. Via het informatie-icoontje kun je de verschillende ontwikkelingen zien die gepland staan voor die periode.

De thema's voor 2022 zijn:

De roadmap is niet beschikbaar op dit scherm formaat

Bekijk de roadmap op een groter formaat a.u.b.
2022
Q1
Q2
Q3

Huidig kwartaal

Q4

Verdere uitbreidingen op het beheer van certificeringen staan voor het eerste kwartaal op de agenda.

Er wordt gericht op uitgebreide inzichten over leveranciers certificeringen. Daarnaast wordt certificaat-informatie onderdeel gemaakt van partijen en voorraad. Hiermee worden ook de eerste functionaliteiten opgesteld voor specifieke klanteisen op het gebied van certificeringen.

Lees welke ontwikkelingen al zijn gedaan >>

Het kunnen aansturen van kwaliteitsmedewerkers via specifieke instructies om goederen te keuren/herkeuren/controleren is één van de onderwerpen die op de agenda staat. Daarnaast wordt onderzoek uitgevoerd naar de wensen voor ‘uitgangskeur’ waarbij goederen die klaar staan (of worden gezet) voor klanten worden geïnspecteerd.

Samen met klanten gaan we feedback verzamelen over de nieuwe bron-informatie en zullen er vervolgens nieuwe toevoegingen worden klaargestoomd. Uiteindelijk willen we deze functionaliteiten in het eerste kwartaal live krijgen in samenwerking met klanten. 

Orders kunnen ingevuld worden met verschillende soorten artikelen, die op elkaar lijken, zonder dat er wijzigingen aan moeten worden aangebracht (zoals bijv. 'grove paprika's'; specifieke maat doet er niet toe). Er wordt onderzoek gedaan naar deze uitwisselbare artikelvoorraad. In Q3 wordt onderzoek gedaan naar de beheersing van ingaande - en uitgaande logistieke stromen en de bijbehorende deadlines van orders. Er zal gekeken worden naar hoe deze (conflict)signalering tot uiting zou moeten komen.

Er komt opvolging op het vooronderzoek dat in Q2 is uitgevoerd over de 'artikel uitwisselbaarheid'. Samen met een aantal klanten willen wij ervoor zorgen dat deze verwerking volledig geïntegreerd wordt in GreenCommerce, inclusief de digitale aansturing van logistieke partners. 

De livegang van de vernieuwde Angular versie van GreenXchange staat in Q1 en Q2 gepland. Daarnaast is er samen met klanten een pilot gestart voor de QC App, waarbij de verzamelde feedback in deze periode verwerkt zal worden binnen de applicatie. 

Lees meer over dit project >>

Nieuwe ontwikkelingen voor de dossieropbouw en dienstenfacturatie zorgen voor betere aansluiting bij dienstverleners. Daarnaast zullen, in samenwerking met klanten, veel stappen worden gezet voor de verdere digitalisering door geïntegreerde koppelingen tussen dienstverleners en opdrachtgevers.

De verwerking van logistieke activiteiten waarbij waarde wordt toegevoegd aan een order (in opdracht van klanten of uit eigen beweging) is een punt van aandacht. Ook zal de logistieke impact op o.a. de aansturing van medewerkers, fust, kosten en opbrengsten in kaart worden gebracht.

Quality Assurance & Compliancy
Supply Chain Management
Infrastructuur & Techniek
Service Providers

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang als eerste alle updates over GreenCommerce.

Aanmelden