Iceberg lettuce - GreenCommerce

Iceberg lettuce release

De Iceberg lettuce release is de derde versie uit 2025 en daarbij geen verplichte release. In deze versie zitten o.a. ontwikkelingen voor de internationale verwerking van btw en zijn er verschillende uitbreidingen in de Excel import toegevoegd. Verder zijn er ontwikkelingen gemaakt voor de fytosanitaire keuringen t.b.v. de Brexit. Deze ontwikkelingen zijn onderdeel van de fyto-module. Lees hier alle release notes:

De volgende logging is toegevoegd:

  • Wijzigingen in het tabblad contactpersonen van een relatie (Toevoegen/Verwijderen)
  • Wijzigingen in het tabblad bedrijven van een relatie (Toevoegen/Verwijderen)
  • Wijzigingen in het tabblad relatiegroepen van een relatie (Toevoegen/Verwijderen)
  • Wijzigingen in het tabblad bedrijfslid van een relatie, hier is wel logging aanwezig van de bovenste vakjes, maar niet van de 3 tabbladen onderin (leden tekenbevoegden en ledengroepen)
    • Zowel inhoudelijk als toevoegen/verwijderen loggen van de waarden op de 3 tabbladen

Het toevoegen en verwijderen van een contactpersoon, relatiegroep en een bedrijf bij een relatie is in de log van de relatie terug te vinden. De details van de inhoudelijke leden aanpassingen zijn via de desbetreffende details schermen op te vragen.

Als er wordt gewerkt met business units en er de business unit werkwijze staat ingesteld op ‘producthoofdgroepniveau’ dan is de business unit verplicht bij een teeltinhouding.

Er is een instelling bij een productmiddelgroep toegevoegd waarmee een vaste uitbetaalprijs kan worden afgedwongen tijdens de weekafsluiting. Tijdens het genereren van middelingmutaties wordt op basis van deze instelling een vaste prijs geldstroom gedetecteerd. Deze detectie heeft de voorkeur ten opzichte van eventuele aanwezige teler uitzonderingen binnen de productmiddelgroep. 

Met de nieuwe systeemparameter ‘RelatieKoppelingenPerRelatie’ kan worden ingesteld dat het scherm met de relatie koppelingen leeg start. Er moet in dit geval eerst een relatie gekozen worden.

In de pop-up voor het verplaatsen van pallets is dezelfde informatie als in het inslagscherm toegevoegd. Voor pallets die ontvangen worden wordt getoond of ze toewijzingen hebben en op welke docklocatie de goederen ingepland staan. Ook zijn nu de bouwlocaties van de verlaadplanning toegevoegd. Als deze leeg is, wordt op de docklocatie teruggevallen. 

Voor tablet-resoluties wordt de naam van de klant zichtbaar.

Bij het verplaatsen wordt getoond wat de (pallet)locaties van de overige voorraad van hetzelfde artikel en dezelfde partij zijn. 

  • Een rode chip: een palletlocatie van dezelfde partij. 
  • Een grijze chip: een palletlocatie van hetzelfde artikel.
  • De palletlocaties van de gescande pallets staan niet meer in het lijstje van palletlocaties.

Bij inkooporders zal uit Ordertype in de Excelimport-sjablonen, het inkoopordertype gehaald worden en bij verkooporder het verkoopordertype. Wanneer geen geldig type gevonden kan worden, wordt teruggevallen op het standaardtype van de relatie. Bij inkooporder is dat de leverancier en bij verkooporder is dat de klant. 

Opties inkooporder:

  • Standaard
  • Aanvoerbrief
  • InkoopCorrectie
  • Bulkaanvoer
  • AanvoerCorrectie
  • Handling
  • Commissie
  • Credit

Opties Verkooporder:

  • Standaard
  • Correctie
  • Handling
  • HandlingCorrectie
  • Credit

Bij het maken van een importsjabloon is het nu ook mogelijk om op orderregel niveau Laad- en losdatum te kunnen kiezen en te mappen aan een kolom of cel. Er is ook een aanpassing gedaan op de controle voor het invullen van een datum. Wanneer een veld niet als datum-veld wordt herkend, wordt er niks ingevuld. Dit geldt voor alle datumvelden. De laad- en lostijd-velden worden nu gecombineerd met de laad- en losdatum-velden.

Laad- en los-referentie voor orderregels zijn nu te mappen in de Excel importsjablonen voor zowel inkoop- als verkooporders.

In het element scherm is een tabblad toegevoegd met daarop een lijst van de report-tags die aan het element zijn gekoppeld. In dit scherm kunnen report-tags ook toegevoegd en of verwijderd worden.

Deze functionaliteit zit achter een instelling, hiervoor dien je op de nieuwste versie van de WMS App te zitten. Neem contact met ons op als je hier gebruik van wil maken.

In de opties voor het [Volledig picken] en in de opties waarbij er vanuit het splitsen een nieuwe pallet gemaakt zou kunnen worden (tijdens het picken of bij het splitsen van een reeds gepickte pallet), is een uitbreiding toegevoegd. Nadat de keuze is bevestigd, wordt een pop-up gegeven waarmee de gebruiker een sublocatie kan scannen of selecteren (niet verplicht). Als tijdens het picken al op een bouwlocatie gepickt wordt, wordt de pop-up niet getoond.

In de nieuwe stijl zijn dezelfde opties toegevoegd. De pop-up wordt alleen gegeven voor werkbonnen voor het uitgaande proces en wanneer er nog geen klaarzet-locatie gekoppeld is.

 

Om gebruik te maken van deze functionaliteiten, dien je te beschikken over de debiteurenbeheer module. Neem contact met ons op als je hier gebruik van wilt maken.

Er is een nieuwe parameter “WerktMetBestedingsRuimteVoorHandlingActiviteiten” waarmee bedrijfsspecifiek kan worden ingesteld of de bepaling van bestedingsruimte rekening houdt met alle openstaande dienstregistraties.

Voor handling verkooporders wordt niet langer op niveau van verkooporderregel geblokkeerd vanwege ontoereikende bestedingsruimte. De meter van de bestedingsruimte toont nu ook het bedrag dat in openstaande dienstregistraties openstaat.

In de module voor debiteurenbeheer is nu de mogelijkheid om een debiteur te blokkeren voor het aanmaken van nieuwe activiteiten. Gecontrolleerd bij het aanmaken van (handling) inkooporders, opdrachten en verkooporders.

In de schermen waar een transportinstructie of transportopdracht toegevoegd kan worden op basis van een verkoop-, inkooporder of omrijdopdracht, is de standaard veranderd waarbij het niet mogelijk is om zelf een transportstaffelregel te kiezen. Dit geldt als de parameter “TransportOpdrachtStaffelAutomatischBepalen” aan staat. Een vinkje ‘Staffel regel overrulen’ is toegevoegd in genoemde schermen. Als deze wordt aangevinkt, is het alsnog mogelijk zelf een staffelregel te kiezen. 

Als het vinkje weer wordt uitgezet, zal de staffelregel weer automatisch bepaald worden.

Er is een sneltoets Alt + J gemaakt voor het verwijderen van VerkoopOrder toewijzingen, betreffende de knop ‘Toewijzingen verwijderen’.

Bij het aanmaken van orders via weekprogramma’s (zowel inkoop als verkoop), wordt de order categorie van het programma overgenomen in de order. Ook bij het toevoegen van orderregels aan een bestaande order (op basis van een programma) wordt de order categorie van het programma overgenomen in de order, mits de order nog geen orderregels had.

Het is mogelijk om in een programma een financiële vaste inrichting in te vullen, voor inkoop (via rechtermuisknop in het programmaregels scherm) en verkoop (via het toevoegen/bewerken scherm). Bij het aanmaken van orders via weekprogramma’s (zowel inkoop als verkoop), wordt de Financiële vaste inrichting verkoop van het programma overgenomen in de order (alleen als deze gevuld is in het programma). Voor inkoop geldt hetzelfde, alleen als deze gevuld is in de programmaregel.

Zodra een programma wordt toegevoegd in een inkoop- of verkooporder, wordt bij een lege order de vaste inrichting overgenomen. Dit geldt alleen als deze gevuld is in het programma en als de order nog leeg is. Hetzelfde geldt voor inkoop, als deze gevuld is in de programmaregel.

In de relatie-stam is op het tabblad [Extra] een extra adresregel toegevoegd. De velden zijn allen optioneel om in te vullen (dus ook het land). Voor de invoer van de plaatsnaam is dezelfde auto-complete geïmplementeerd als in het post- en logistieke adres.

De systeemparameter ‘MagBoekstukNummerAanpassen’ is vervangen door de taak ‘InkoopFactuurBoekstuknummerWijzigen’. Zodat in het Inkoopfacturen scherm boekstuknummers als losse taak beheerd kan worden.

Let op: Loop alle rollen en rechten handmatig na! Vanwege overzetten naar een taak, kunnen gebruikers mogelijk boekstuknummers aanpassen voor bedrijven waar dat voorheen niet kon, terwijl dat mogelijk ongewenst is.

Wanneer met de Blue10 koppeling gewerkt wordt, moet de taak handmatig worden toegevoegd omdat mogelijk niet met het inkoopfactuur scherm gewerkt wordt.

 

De opmerking die wordt ingegeven bij het commercieel goedkeuren/afkeuren van een verkooporder wordt nu opgeslagen bij de verkooporder in het veld ‘CommercieelGoedkeuringOpmerking’. Dit veld is dus nu te gebruiken in e-mailtemplates, mijlpalen en als kolom in de schermen waar een verkooporder wordt getoond.

In de partij-kaart zijn een twee tabs toegevoegd: één waar alle verkoop toewijzingen in kaart worden gebracht, de andere waar alle productie reserveringen staan. . De tab met de productie reserveringen wordt alleen getoond in omgevingen waar de systeemparameter ‘PartijVerbruiksReserveringToevoegen’ aan staat.

Indien mogelijk kunnen de gemaakte toewijzingen hier gemakkelijk verwijderd worden, dit is vooral handig voor bedrijven die veel kleine aantallen toewijzen/reserveren. Om de verkoop toewijzingen te verwijderen moet de gebruiker beschikken over de taak ‘VoorraadVerkoopToewijzingenVerwijderen’, om productie reserveringen te verwijderen moet de gebruiker over de taak ‘VoorraadProductieToewijzingenVerwijderen’ beschikken.

Er wordt een logische vertaling van bestandsnamen gegenereerd bij vertalingen door deze te baseren op report vertalingen. De vertaling wordt gekozen op basis van de prijslijst-taal. Bij het genereren van een Excel met wijzigingen voor een prijslijst, moet eerst het oude bestand gesloten worden voordat de wijzigingen in het Excel-bestand ingezien kunnen worden.

In de volgende schermen is een filter ‘Handling’ toegevoegd met opties: ‘Ja’, ‘Nee’ en ‘Alles’:

  • Verkooporders
  • Inkooporders
  • Voorraad planning
  • Transport planning
  • Verkooporders factureren

Bij verkooporders vallen handlingcorrecties ook onder de handlingorders. En bij omrijdopdrachten wordt gekeken naar of de onderliggende partij handling is.

Aan de teler-stamgegevens is een nieuw menu-item toegevoegd waarmee de teelten kunnen worden ingezien en beheerd (mits je stambeheerder bent).

De verkooporder is uitgebreid met een extra veld [Omschrijving]. Hierin kan handmatig iets worden ingevoerd voor handmatige orders. Voor orders die via de inbox binnenlopen, wordt het veld [Omschrijving] uit de bestelling overgenomen.

Het filter in het scherm ‘Geplande transopdrachtregels’ is uitgebreid met een instelling om te wisselen tussen laad- en losdatum. Hierbij wordt aan de hand van de keuze het scherm gefilterd op de laad- of losdatum van de transportopdracht. Eventueel kan via de instelling snel gewisseld worden met de sneltoets ALT+L.

Het is nu mogelijk om een transportopdracht-regel, net als een transportopdracht, te markeren als ‘verladen’ of ‘gelost’. Dit kan zowel in het transportopdracht-overzichtscherm als in het transportopdracht-detailscherm. Bij het markeren is het mogelijk om het daadwerkelijke tijdstip van verladen/lossen in te geven. Voor het markeren als verladen is de volgende taak benodigd: 

  • TransportOpdrachtMarkerenAlsVerladen

Voor het markeren als gelost is de volgende taak benodigd: 

  • TransportOpdrachtMarkerenAlsGelost

Waar transportopdracht-regels worden getoond, kunnen kolommen toegevoegd worden: 

  • Is verladen
  • Werkelijke laadtijd
  • Is gelost
  • Werkelijke lostijd

Op transportopdracht niveau zijn er ook interessante kolommen beschikbaar:

  • PercentageGeladen
  • PercentageGelost

De bepaling voor een Intercompany factuur gebeurt niet alleen meer op basis van eigenschappen van de relatie waar naartoe gefactureerd wordt. Binnen NL kan gebruik worden gemaakt van een fiscale eenheid wat leidt tot een intercompany factuur (ivm verschillende btw nummers). De transactionele kop van de factuur en de inkoopfactuur is uitgebreid met een extra kenmerk “IsInterCompany”. Er zijn ook kolommen beschikbaar gemaakt in het Facturen en InkoopFacturen scherm.

In algemene zin geldt dat als een relatie als intercompany staat ingesteld, er alleen vanuit de financiële vaste inrichting met hetzelfde land een intercompany transactie wordt herkend.

Let op: Facturen die gericht zijn aan relaties die Intercompany zijn, worden met terugwerkende kracht bijgewerkt naar Intercompany facturen.

De Verkooporder is uitgebreid met Land van levering. Standaard staat hier het land-logistiek van de (handling) relatie eindklant. Als het land dan nog leeg is, wordt teruggevallen op land-logistiek van de klant. Het land van levering wordt op de Transport tab getoond in een verkooporder. Hier is deze ook aan te passen naar een eigen gekozen land.

Let op: De btw wordt nu bepaald op basis van het land van levering in de verkooporder ipv op het land-logistiek van de klant. Het is dus niet langer nodig om in de relatie-stam, landgegevens aan te passen omdat dit in de verkooporder gedaan kan worden.

Er wordt rekening gehouden met meerdere btw-regimes. Het systeem is nu in staat  om op basis van de gegevens in een orderregel de btw-bepaling uit te voeren, in plaats op het niveau van een order.

Doordat de bepaling van btw mogelijk is gemaakt op basis van losse btw-gebieden, is het nu mogelijk om per land een btw-regime aan te maken. Hiervoor kan een btw gebied aangemaakt worden, met daarbinnen de geconfigureerde landen die als ‘binnen btw gebied’ gezien worden. Daarnaast kunnen er verschillende btw-tariefgroepen ingericht worden om bijvoorbeeld de lage en hoge tarieven te bundelen. 

Meestal is het land van verzending, het land van waaruit btw bepaald moet worden richting het land van levering. Voor het land van verzending wordt gekeken naar de fysieke locatie waarvandaan verkocht/verladen wordt (lees: land van verkooplocatie). Voor het land van levering wordt gekeken naar de fysieke locatie waar de goederen geleverd worden (lees: het land logistiek van de klant, maar dit is overrulebaar). 

Meerdere actieve btw regimes in één order
Een van de gevolgen van deze wijziging, is dat er op 1 factuur meerdere btw-regimes actief kunnen zijn. Financiële stromen die normaal gesproken op orderniveau plaatsvinden zijn mogelijk opgesplitst. De volgende extra factuurregels worden nu op basis van de grondslagen per btw-regime bepaald: 


⦁ Calculatie van factuurkorting

⦁ Calculatie van afvalbelasting

⦁ Calculatie van verpakkingsbelasting

⦁ Invoerrechten (indien ook douane-unies worden overschreden)

Lees meer over internationale btw verwerking in dit artikel
Neem contact met ons op als je hier gebruik van wilt maken.

Bij de verkooporder is een extra eigenschap opgenomen waarmee beheerd kan worden via welke afleverlocatie de klant beleverd gaat worden. Het veld is toegevoegd aan tabblad [Transport] en is alleen invulbaar voor situaties waarbij gewerkt wordt met financiële vaste inrichtingen. Wanneer de financiële vaste inrichting waar vandaan verkocht wordt ingesteld heeft om landgegevens uit transacties btw te bepalen, wordt dit land gebruikt als ‘Land van verzending’ voor de verkooporder proforma en factuur.

Het is mogelijk om de nieuw toegevoegde locatie ook op documenten toe te voegen (zoals picklijst, afleverbon, CMR). Deze is niet toegevoegd aan koppelingen op het gebied van transport of warehousing. Ook is het mogelijk gemaakt om bij een klant een standaard afleverlocatie in te vullen in de stamgegevens. Deze kan ingevuld worden op het tabblad [Klant] in het groepje voor transport.

Transportinstructies kunnen nu ook gemaakt worden op basis van inkooporderregels en omrijdopdrachten. Let op dat alleen regels van dezelfde types aan één instructie toegevoegd kunnen worden. Om dit te kunnen moet een gebruiker over een van onderstaande taken beschikken.

  • InkoopOrderRegelInplannenVoorTransportInstructie
  • VerkoopOrderRegelInplannenVoorTransportInstructie
  • OmrijdOpdrachtInplannenVoorTransportInstructie

In de inkooporder is het mogelijk gemaakt om inkooporderregels direct in een transportinstructie te verwerken. Om dit te kunnen moet een gebruiker beschikken over de taak ‘InkoopOrderRegelInplannenVoorTransportInstructie’. Ook moet de systeemparameter ‘TransportInstructieLicentie’ correct gevuld zijn.

In het scherm waar de omrijdopdrachten worden getoond is het mogelijk gemaakt om deze direct in te plannen voor een transportinstructie. De gebruiker moet hiervoor over de taak ‘OmrijdOpdrachtInplannenVoorTransportInstructie’ beschikken. Ook moet de systeemparameter ‘TransportInstructieLicentie’ correct zijn ingesteld.

Daarnaast is het ook mogelijk gemaakt om omrijdopdrachten in te plannen voor transport. De gebruiker moet hiervoor de taak ‘OmrijdOpdrachtInplannenVoorTransport’ hebben.

 

In de verkooporder kan een ontvangstreferentie van de klant worden ingevoerd. Dit kan handmatig ingevoerd worden of via bestaande importmogelijkheden worden ingelezen, zoals RECADV of 201 imports. Op het niveau van een factuurregel is nu ook een BuyerSpecificationReference beschikbaar. In de Transus Connector zijn uitbreidingen gemaakt om voor facturen waar deze gegevens ingevuld zijn, het <ReceivingAdviceNumber> te vullen.

In het Inkooporderregels scherm is de optie ‘Fyto status wijzigen’ toegevoegd. Hiermee kan de fyto status van de partijen van de geselecteerde inkooporderregels gewijzigd worden. De optie is alleen beschikbaar als er gewerkt wordt met ‘Fyto Inspectie’ en als de gebruiker de taak ‘FytoStatusPartijenWijzigen’ heeft.

De Fytosanitair module is hiervoor vereist.

Er is een locatie instelling toegevoegd of de fyto-keuring verplicht is voor die locatie. Als deze instelling aanstaat dan moet een partij fyto goedgekeurd zijn voordat pallets van die partij beschikbaar worden gemaakt voor het orderpicken.

De Fytosanitair module is hiervoor vereist.

Machine is uitgebreid met het kenmerk ‘IsVoorkeursmachine’. Daarnaast is bij het aanmaken van opdrachten een uitbreiding gemaakt zodat na het controleren van de bestaande voorkeuren, er aanvullend naar het nieuwe kenmerk gekeken wordt. Het kenmerk kan alleen in een unieke combinatie van locatie en machine-type toegevoegd worden. Zodra het kenmerk is vastgelegd, kan deze op dezelfde locatie niet op andere machines van hetzelfde type worden toegevoegd.

De optie om een contactpersoon te bewerken of verwijderen is zichtbaar gemaakt in de QC App.

Het printen van meerdere documenten is uitgebreid met een instelbare alternatieve afhandeling. Door het inschakelen van de systeemparameter “DocumentenSamenvoegenVoorPrinten”, worden de documenten op de achtergrond als pdf samengevoegd, om vervolgens als één pdf naar de printer te verzenden.
Je dient zelf voor de hardware te zorgen die met grotere pdf’s om kan gaan, zoals printers met grotere buffergrootte.

In de Transport App is in de werkbon de mogelijkheid toegevoegd om de orderpicklocaties (klaarzet locaties) te laten invoeren door een gebruiker. Er wordt een pop-up getoond waarin de gebruiker één of meerdere sublocaties kan selecteren. Na ‘Bevestiging’ worden deze opgeslagen bij de werkbon. In GreenCommerce wordt bij de werkbon de betreffende klaarzetlocatie gekoppeld aan de werkbon. Hierdoor kan ook het loodskantoor volgen waar spullen zijn klaargezet.

Op het tabblad “Klant” bij een relatie is een nieuwe instelling gemaakt, hier kan de gebruiker aangeven of de orders voor deze klant automatisch vrijgegeven mogen worden. Deze instelling is alleen beschikbaar als ‘Werkt met service portal’ is aangevinkt. Voor klanten met deze instelling zal de order direct op de Customer Portal beschikbaar komen, let op dat deze in eerste instantie dus altijd leeg zal zijn tot het moment dat er regels worden toegevoegd.

Om dit beschikbaar te hebben dient er gewerkt te worden met de Customer Portal.

Het orderbericht ‘100’ is uitgebreid met een veld ‘DestinationCountryCode’ om het land van bestemming aan te kunnen geven. Als er in GreenCommerce een orderbericht binnenkomt wordt het gekoppelde land van bestemming vastgelegd bij de bestelling en als de bestelling wordt geïmporteerd, wordt het land van bestemming overgenomen in de verkooporder.

Bij een klant is het nu mogelijk om een standaard overslaglocatie vast te leggen. Als deze is ingesteld wordt deze locatie overgenomen in de verkooporder.

 

Bij een klant is het nu mogelijk om een standaard overslaglocatie vast te leggen. Als deze is ingesteld wordt deze locatie overgenomen in de verkooporder.

 

Om btw-verleggingsregelingen voor lokale leveringen te kunnen implementeren zijn er bij een btw-gebied een aantal instellingen bijgekomen. Met deze instellingen is het mogelijk om aan te geven of voor een lokale levering waarbij het bedrijf wel/niet een lokaal btw-nummer heeft, de klant wel/niet in het land gevestigd is en of de klant wel/niet een lokaal btw-nummer heeft er btw verlegging plaats moet vinden. Omdat er op basis van alleen een btw-nummer niet bepaald kan worden in welk land dat btw-nummer geregistreerd is, is er bij de relatie een extra veld toegevoegd om aan te geven in welk land het btw-nummer geregistreerd is.

Lees meer over internationale btw verwerking in dit artikel.
Neem contact met ons op als je hier gebruik van wilt maken.

De kolom 'PercentageVerbruiktVersusGeproduceerdNettoGewichtIncRestOpdrachten' is toegevoegd.

Aangezien alle letters uit de knop ‘Inplannen voor transportinstructie’ al gebruikt worden als sneltoetsen van andere knoppen, is er gekozen voor een nog beschikbare sneltoets die niet voorkomt als letter in de knoptekst. Let op: Hierdoor is de sneltoets niet vanzelfsprekend. De sneltoets is Alt + Q.

Bij een transportinstructie wordt nu, net als bij een transportopdracht, ook het ‘TijdstipGewijzigd’, ‘TijdstipKlaargezet’ en de ‘TransportInstructieStatus’ vastgelegd. Aan de hand van deze extra velden kunnen, net als in de TransportOpdracht, de wijzigingen als gemarkeerd gezien worden. Ten opzichte van de transportopdracht heeft de transportinstructie ook de status ‘Verstuurd’. De instructie wordt op deze status gezet als de transporteur wordt geïnformeerd. Als alle instructieregels in de transportinstructie zijn voorzien van een transportopdracht, zal het ‘TijdstipGewijzigd’ niet meer bijgewerkt worden.

De indicator van overlappende opdrachten is aangepast naar een indicator voor het overschrijden van een deadline. Daarnaast is er bij de bevestigingsvraag voor het aaneensluiten van opdrachten een extra melding toegevoegd met eerste opdracht die gedetecteerd wordt met overschrijding.

De relatie rapportages zijn uitgebreid met twee functionaliteiten.

  1. De mogelijkheid om zowel cc- als bcc-ontvangers in te kunnen stellen. Er kunnen meerdere e-mailadressen opgegeven worden door deze te scheiden met een puntkomma. De cc- en bcc-ontvangers zullen worden toegevoegd aan de e-mail die wordt verstuurd. Ook worden ze gesuggereerd bij het indirect e-mailen van de relatie rapportage.
  2. Instellen meerdere verstuur-tijdstippen. Hiervoor is een nieuw tabblad ‘Verstuur tijdstippen’ gemaakt en kunnen deze worden verwijderd en toegevoegd. Via het interval kan ingesteld worden op welke dag de rapportage verstuurd moet worden. Bij het in gebruik nemen van de nieuwe versie wordt het huidige verstuur-tijdstip overgenomen in de nieuwe structuur.

Er zijn geen release notes met dit label gevonden.

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang als eerste alle updates over GreenCommerce.

Aanmelden